4TEL

4TEL

Adres: Rybnicka 205, 44-100, Gliwice
arrow

Usługi dla wybranego urządzenia

https://d2313o7ued5xz1.cloudfront.net/images/devices/GalaxyXCover5.png?Expires=1750149516&Signature=WLX-5OK7IMIQF6nNvYKehRmbfOUdVnLCkxMX1JpG61KIi2LTXNtzEgOqqRJERSDkGS72mCTKBi9xt4-RGKG299gaAX7SYqC~Jd2BvwnOwveTQIS5GGHXLCGItOSLNEFjfDuHaucbdI3C87Qcm90zrzoWdHi73J7GMyn6awVRZs-8cx4~qCI3kQdiwPJ-isaNKj5pA60k0fiG-mY-bEbQTMgi3Vx-JeyLBGf1X~MEIfm-T~4sBGMh1zrDnT-5iXVqjj0bEDm4vNfe8ddaXgXeYxC14gLG-CYKCmYLsxBKz4w-Pk0gpQuyu3itT0aEcYQdsWuFA21R53sTj3imSMr3sA__&Key-Pair-Id=K3MQO969NGKSU9

Galaxy XCover 5

Producent: Samsung

Wymiana baterii

Urządzenie szybko się rozładowuje, wyłącza się pomimo wskazywania dodatniego poziomu naładowania, w informacjach systemowych widnieje komunikat o złej kondycji baterii, konieczności jej wymiany, lub informacja o innym problemie.

Wymiana wyświetlacza

Ekran urządzenia posiada całkowicie uszkodzony panel wyświetlacza. Nie działa częściowo bądź w całości dotyk, wyświetlany obraz posiada plamy bądź pionowe lub poziome pasy, obraz jest niewyraźny, występuje smużenie, migotanie, nierównomierne podświetlenie lub całkowity jego brak, zauważalne są inne wady w wyświetlaniu obrazu.
4TEL
pin
Rybnicka 205
44-100, Gliwice