Samsung Galaxy S10 wymiana baterii

Samsung Galaxy S10 - wymiana baterii

prefix-iconclose

Dostępne serwisy (107)

Serwis 1CORE

1CORE

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Łódź - Śródmieście
Specjalizacja: smartfony, tablety, laptopy
Serwis APPLEMOBILE.PL
Lokalizacja: Szczecin - Śródmieście
Specjalizacja: smartfony, tablety, laptopy
Serwis AppOlsztyn

AppOlsztyn

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Olsztyn - Pojezierze
Specjalizacja: smartfony, tablety
Serwis ARISCOM

ARISCOM

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Bydgoszcz - Fordon
Specjalizacja: smartfony, tablety, laptopy, konsole
Serwis Art GSM

Art GSM

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Gdańsk - Chełm
Specjalizacja: smartfony
Serwis AS Game&GSM

AS Game&GSM

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Wrocław - Psie Pole
Specjalizacja: smartfony
Serwis BestService

BestService

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski - Manhatan
Specjalizacja: smartfony, tablety, laptopy, konsole
Serwis Bsmart24

Bsmart24

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Kielce - Centrum
Specjalizacja: smartfony
Serwis CK MOBILNI

CK MOBILNI

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Kielce - Centrum
Specjalizacja: smartfony
Serwis Complex GSM

Complex GSM

ServiceMe
Brak ocen
Lokalizacja: Bydgoszcz - Śródmieście
Specjalizacja: smartfony, tablety

Wymiana baterii w Samsung Galaxy S10 – najważniejsze informacje

Jeśli Twój Galaxy S10 szybko się rozładowuje, wyłącza się przy wyższym poziomie naładowania albo bateria wyraźnie się nagrzewa, najczęściej wystarczy wymiana samej baterii. Taka naprawa przywraca czas pracy i stabilność urządzenia, a jednocześnie jest dużo tańsza niż zakup nowego telefonu. Przy prawidłowej usłudze serwisowej urządzenie zachowuje szczelność dzięki wymianie uszczelek i ponownemu sklejeniu tylnej klapki.

Kiedy warto wymienić baterię:

  • telefon szybko traci energię lub procenty spadają skokowo,
  • urządzenie samoistnie się wyłącza poniżej 20–30% albo tylko na chwilę uruchamia się na zimnie,
  • bateria puchnie (np. tylna szybka odkleja się lub widać wybrzuszenie obudowy) – to kwestia bezpieczeństwa,
  • telefon nadmiernie się nagrzewa podczas ładowania lub zwykłego użycia,
  • ładowanie trwa zbyt długo lub bateria trzyma krócej niż kiedyś, mimo podobnego użytkowania,
  • urządzenie ma dużo cykli ładowania (zwykle >500–800) lub ponad 2 lata intensywnej eksploatacji.

Orientacyjne koszty:

Wymiana baterii w Galaxy S10 zwykle kosztuje ok. 160–300 zł, w zależności od serwisu, jakości zastosowanej baterii (oryginalna/OEM), wliczonych materiałów uszczelniających oraz ewentualnych testów szczelności. Na cenę mogą wpływać również lokalizacja serwisu oraz dodatkowe uszkodzenia (np. pęknięta tylna szybka wymagająca wymiany lub ponownego klejenia).

Dowiedz się więcej o wymianie baterii w smartfonie.

Najczęściej zadawane pytania

Jak skontaktować się z serwisem realizującym wymianę baterii w Galaxy S10?

Jeśli serwis udostępnił numer telefonu, możesz zadzwonić bezpośrednio. W przeciwnym razie kliknij w dostępny przy ofercie przycisk "Zapytaj o cenę" bądź "Zarezerwuj naprawę" i wypełnij formularz, a my prześlemy Twoją wiadomość bezpośrednio do serwisu.

Czy mogę porównać koszt wymiany baterii w Galaxy S10 w różnych serwisach?

Tak, jeżeli serwis określił cenę usługi, będzie ona widoczna przy jego ofercie. Możesz filtrować oferty tylko z ceną oraz sortować wyniki od najniższej ceny. Pamiętaj, że ceny napraw są orientacyjne. Ostateczny koszt jest podawany po wykonaniu diagnostyki urządzenia.

Jak znaleźć serwis realizujący wymianę baterii w Galaxy S10 w moim mieście?

Możesz filtrować dostępne serwisy według lokalizacji lub ustawić promień wyszukiwania, aby zobaczyć wyniki z wybranego obszaru.

Czy jest możliwe zarezerwowanie wymiany baterii w Galaxy S10 online?

Tak, jeśli serwis określił cenę usługi, możesz zarezerwować naprawę klikając w dostępny przy ofercie przycisk i wypełniając formularz, lub kontaktując się z serwisem telefonicznie.

Czy mogę wysłać Galaxy S10 na wymianę baterii do serwisu kurierem?

Tak, serwisy wyświetlane w sekcji "Sprawdzone serwisy" oferują taką możliwość. Chęć naprawy wysyłkowej (door-to-door) możesz zaznaczyć podczas wypełniania formularza rezerwacji naprawy.