










Jeśli Twój Galaxy S10 szybko się rozładowuje, wyłącza się przy wyższym poziomie naładowania albo bateria wyraźnie się nagrzewa, najczęściej wystarczy wymiana samej baterii. Taka naprawa przywraca czas pracy i stabilność urządzenia, a jednocześnie jest dużo tańsza niż zakup nowego telefonu. Przy prawidłowej usłudze serwisowej urządzenie zachowuje szczelność dzięki wymianie uszczelek i ponownemu sklejeniu tylnej klapki.
Wymiana baterii w Galaxy S10 zwykle kosztuje ok. 160–300 zł, w zależności od serwisu, jakości zastosowanej baterii (oryginalna/OEM), wliczonych materiałów uszczelniających oraz ewentualnych testów szczelności. Na cenę mogą wpływać również lokalizacja serwisu oraz dodatkowe uszkodzenia (np. pęknięta tylna szybka wymagająca wymiany lub ponownego klejenia).
Dowiedz się więcej o wymianie baterii w smartfonie.
Jeśli serwis udostępnił numer telefonu, możesz zadzwonić bezpośrednio. W przeciwnym razie kliknij w dostępny przy ofercie przycisk "Zapytaj o cenę" bądź "Zarezerwuj naprawę" i wypełnij formularz, a my prześlemy Twoją wiadomość bezpośrednio do serwisu.
Tak, jeżeli serwis określił cenę usługi, będzie ona widoczna przy jego ofercie. Możesz filtrować oferty tylko z ceną oraz sortować wyniki od najniższej ceny. Pamiętaj, że ceny napraw są orientacyjne. Ostateczny koszt jest podawany po wykonaniu diagnostyki urządzenia.
Możesz filtrować dostępne serwisy według lokalizacji lub ustawić promień wyszukiwania, aby zobaczyć wyniki z wybranego obszaru.
Tak, jeśli serwis określił cenę usługi, możesz zarezerwować naprawę klikając w dostępny przy ofercie przycisk i wypełniając formularz, lub kontaktując się z serwisem telefonicznie.
Tak, serwisy wyświetlane w sekcji "Sprawdzone serwisy" oferują taką możliwość. Chęć naprawy wysyłkowej (door-to-door) możesz zaznaczyć podczas wypełniania formularza rezerwacji naprawy.