










Jeśli Twój Galaxy S22 Ultra szybciej się rozładowuje, wyłącza się przy wyższym poziomie naładowania lub nagrzewa się podczas zwykłego użytkowania, w większości przypadków wystarczy wymiana baterii. To naprawa eksploatacyjna, która przywraca komfort pracy, stabilność działania i czas pracy na jednym ładowaniu. Co więcej, jest zwykle tańsza niż zakup nowego telefonu, a prawidłowo przeprowadzona z odtworzeniem uszczelnień pomaga utrzymać odporność urządzenia na kurz i wodę.
Wymiana baterii w Galaxy S22 Ultra zwykle kosztuje ok. 250–450 zł, zależnie od serwisu, jakości zastosowanych części (oryginalne vs. wysokiej klasy zamienniki), odtworzenia uszczelnień i klejeń obudowy oraz ewentualnych dodatkowych napraw (np. wymiana pękniętej tylnej szybki). Na cenę wpływa też lokalizacja serwisu oraz to, czy w pakiecie są testy po naprawie i gwarancja.
Dowiedz się więcej o wymianie baterii w smartfonie.
Jeśli serwis udostępnił numer telefonu, możesz zadzwonić bezpośrednio. W przeciwnym razie kliknij w dostępny przy ofercie przycisk "Zapytaj o cenę" bądź "Zarezerwuj naprawę" i wypełnij formularz, a my prześlemy Twoją wiadomość bezpośrednio do serwisu.
Tak, jeżeli serwis określił cenę usługi, będzie ona widoczna przy jego ofercie. Możesz filtrować oferty tylko z ceną oraz sortować wyniki od najniższej ceny. Pamiętaj, że ceny napraw są orientacyjne. Ostateczny koszt jest podawany po wykonaniu diagnostyki urządzenia.
Możesz filtrować dostępne serwisy według lokalizacji lub ustawić promień wyszukiwania, aby zobaczyć wyniki z wybranego obszaru.
Tak, jeśli serwis określił cenę usługi, możesz zarezerwować naprawę klikając w dostępny przy ofercie przycisk i wypełniając formularz, lub kontaktując się z serwisem telefonicznie.
Tak, serwisy wyświetlane w sekcji "Sprawdzone serwisy" oferują taką możliwość. Chęć naprawy wysyłkowej (door-to-door) możesz zaznaczyć podczas wypełniania formularza rezerwacji naprawy.