










W Galaxy S22 Ultra, gdy pojawiają się problemy z obrazem lub dotykiem, najczęściej konieczna jest wymiana całego modułu wyświetlacza (AMOLED + digitizer + szybka). To naprawa krytyczna – droższa niż sama szybka – ale przywraca pełną funkcjonalność telefonu, w tym prawidłowy dotyk i działanie czytnika linii papilarnych w ekranie. Jeśli uszkodzone jest wyłącznie szkło, a obraz i dotyk są bez zarzutu, serwis może zaproponować tańszą wymianę samej szybki po weryfikacji stanu matrycy.
Wymiana wyświetlacza w Galaxy S22 Ultra zwykle kosztuje ok. 900–1700 zł, zależnie od tego, czy montowany jest oryginalny moduł Samsung (Service Pack) czy wysokiej jakości zamiennik, a także od polityki serwisu, dostępności części i ewentualnych dodatkowych prac (np. wymiana uszczelek, kalibracja czytnika, naprawa ramki).
Dowiedz się więcej o wymianie wyświetlacza w smartfonie.
Jeśli serwis udostępnił numer telefonu, możesz zadzwonić bezpośrednio. W przeciwnym razie kliknij w dostępny przy ofercie przycisk "Zapytaj o cenę" bądź "Zarezerwuj naprawę" i wypełnij formularz, a my prześlemy Twoją wiadomość bezpośrednio do serwisu.
Tak, jeżeli serwis określił cenę usługi, będzie ona widoczna przy jego ofercie. Możesz filtrować oferty tylko z ceną oraz sortować wyniki od najniższej ceny. Pamiętaj, że ceny napraw są orientacyjne. Ostateczny koszt jest podawany po wykonaniu diagnostyki urządzenia.
Możesz filtrować dostępne serwisy według lokalizacji lub ustawić promień wyszukiwania, aby zobaczyć wyniki z wybranego obszaru.
Tak, jeśli serwis określił cenę usługi, możesz zarezerwować naprawę klikając w dostępny przy ofercie przycisk i wypełniając formularz, lub kontaktując się z serwisem telefonicznie.
Tak, serwisy wyświetlane w sekcji "Sprawdzone serwisy" oferują taką możliwość. Chęć naprawy wysyłkowej (door-to-door) możesz zaznaczyć podczas wypełniania formularza rezerwacji naprawy.